Telefoniczna i Korespondencyjna Obsługa Klienta
Prowadzący: Izabela Wojtachnik
Dostępne terminy:
490 zł netto + VAT
- Formuła: online
- Czas trwania: 5 h
- Ilość dni szkoleniowych: 1
Co otrzymasz?
- Autorskie materiały
- Imienny certyfikat
Chcesz zapisać się na szkolenie telefonicznie lub mailowo?
Zadzwoń do naszego konsultanta lub wyślij mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.
Dokumenty do pobrania, które mogą Ci się przydać.
Czy wiesz, że...
Każde nasze wydarzenie możesz również zamówić jako szkolenie wewnętrzne, w pełni dostosowane do specyfiki i potrzeb Twojej firmy. Dowiedz się więcej TUTAJ
O szkoleniu
Szkolenie zawiera wszystkie najważniejsze aspekty wykorzystywane podczas pracy z klientem. Uczestnicy poznają podstawowe zasady skutecznej komunikacji, w tym umiejętność precyzowania pytań, aktywnego słuchania i odpowiedniego precyzowania wypowiedzi.
Celem szkolenia jest zaprezentowanie podstawowych zasad profesjonalnej obsługi klienta przez telefon, jak i korespondencyjnie – email oraz pisma papierowe. Uczestnicy poznają od czego zależy skuteczność przekazu w komunikacji z klientem – w standardowych sprawach, jak i reklamacjach. Będzie również okazja poćwiczenia komunikacji asertywnej na przykładach.
Dla kogo:
Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich pracowników działów obsługi klienta oraz innych zespołów, mających do czynienia z klientem w codziennej pracy.
Zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych w pracy z klientami w formie telefonicznej i korespondencyjnej.
Czytaj pełen opis
Zwiń
Program szkolenia
- Profesjonalne standardy kontaktu z klientem:
- przygotowanie do spotkania,
- rozpoznawanie potrzeb,
- zamykanie kontaktu.
- Podstawowe źródła komunikacji:
- mowa ciała (mimika, gesty, terytorium),
- parajęzyk (ton głosu, barwa, tempo mówienia),
- słowa.
- Zasady skutecznej komunikacji telefonicznej z klientem.
- Efektywna komunikacja w korespondencji (emaile i listy tradycyjne):
- słowa, które oddziałują na podświadomość,
- siła ukrytych stwierdzeń,
- implikacje,
- pytania w procesie komunikacji,
- pokonywanie obiekcji i celne riposty.
- Różni klienci - różne osobowości.
- Sztuka perswazji - perswazyjne struktury językowe. Jak budować przekonywujące wypowiedzi?
- Komunikacja interpersonalna w procesie reklamacyjnym:
- rola nastawienia,
- rola komunikacji niewerbalnej w budowaniu relacji,
- znaczenie słuchania empatycznego,
- komunikacja werbalna - programatory językowe i różnica znaczeń,
- stwierdzenia podtrzymujące rozmowę i techniki rozładowania konfliktu.
- Asertywność w komunikacji z klientem.
Pokaż cały program
Zwiń
Prowadzący:
Trener zmian, certyfikowany coach, manager oraz mentor. Absolwentka studiów managerskich na Uniwersytecie Warszawskim oraz MBA (University of Illinois at Urbana-Champaign i Politechnika Lubelska) oraz Studium Zawodowego Coacha Biznesu oraz Trenera Zmiany NOVO. Praktyk biznesu z 23-letnim doświadczeniem na stanowiskach specjalistycznych i managerskich w międzynarodowych firmach finansowych. Autorka kursów online i Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie. Specjalizuje się w tematach budowania pewności siebie, odkrywania potencjału, motywacji i organizacji czasu pracy.
Prowadzący:
Izabela Wojtachnik
Trener zmian, Coach
Trener zmian, certyfikowany coach, manager oraz mentor. Absolwentka studiów managerskich na Uniwersytecie Warszawskim oraz MBA (University of Illinois at Urbana-Champaign i Politechnika Lubelska) oraz Studium Zawodowego Coacha Biznesu oraz Trenera Zmiany NOVO. Praktyk biznesu z 23-letnim doświadczeniem na stanowiskach specjalistycznych i managerskich w międzynarodowych firmach finansowych. Autorka kursów online i Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie. Specjalizuje się w tematach budowania pewności siebie, odkrywania potencjału, motywacji i organizacji czasu pracy.
Rozwiń
Zwiń
Chcesz zapisać się na szkolenie telefonicznie lub mailowo?
Zadzwoń do naszego konsultanta lub wyślij mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.
Dokumenty do pobrania, które mogą Ci się przydać.
Czy wiesz, że...
Każde nasze wydarzenie możesz również zamówić jako szkolenie wewnętrzne, w pełni dostosowane do specyfiki i potrzeb Twojej firmy. Dowiedz się więcej TUTAJ