STRATEGIE PODATKOWE przedsiębiorstw w 2025 roku

Dostępne terminy:

590 zł netto + VAT

  • Formuła: online
  • Czas trwania: 4 h
  • Ilość dni szkoleniowych: 1

Co otrzymasz?

  • Autorskie materiały
  • Imienny certyfikat

Chcesz zapisać się na szkolenie telefonicznie lub mailowo?

Zadzwoń do naszego konsultanta lub wyślij mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.

(42) 235 31 95

[email protected]

Formularz zgłoszenia na szkolenie

Czy wiesz, że...

Każde nasze wydarzenie możesz również zamówić jako szkolenie wewnętrzne, w pełni dostosowane do specyfiki i potrzeb Twojej firmy. Dowiedz się więcej TUTAJ

O szkoleniu

Strategie podatkowe reguluje art. 27c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Dnia 31 grudnia 2024 roku upływa obowiązek ogłoszenia strategii podatkowej za 2024 rok.

Obowiązek prawny sporządzenia i podawania do publicznej wiadomości informacji o realizowanej strategii podatkowej za rok podatkowy dotyczy podmiotów w formie spółek, u których wartość przychodu uzyskana w roku podatkowym, za który jest publikowana, przekroczyła równowartość 50 mln euro (przeliczonych na złote według średniego kursu euro ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski w ostatnim dniu roboczym roku kalendarzowego poprzedzającego rok podania indywidualnych danych podatników do publicznej wiadomości).

CEL SZKOLENIA:
Uzyskanie praktycznej wiedzy z zakresu przygotowywania procedur podatkowych oraz nowych obowiązków w przedmiocie strategii podatkowej dla podmiotów mających formę spółek.

Czytaj pełen opis

Zwiń

Program szkolenia

  1. Strategia podatkowa- zasady ogólne:
    • Które jednostki są traktowane jako podmioty zobowiązane.
    • Sporządzenie i publikacja – dobre praktyki.
    • Zakres informacji zawartych w strategii podatkowej – co trzeba, a co warto upublicznić?
    • Forma, częstotliwość publikacji.
    • Powiązanie strategii podatkowych z raportowaniem ESG, omówienie aktualnych interpretacji podatkowych w tej tematyce.
  2. Omówienie procedur wewnętrznych, które podmiot powinien posiadać z punktu widzenia tworzenia strategii podatkowej.
  3. Wskazanie transakcji z podmiotami powiązanymi na przykładach do opisania w strategii podatkowej.
  4. Działania restrukturyzacyjne, które należy opisać w strategii podatkowej podmiotu?
  5. Schematy podatkowe zgłoszone do Szefa KAS i omówienie ich w strategii podatkowej podmiotu.
  6. Transakcje z rajami podatkowymi i ich omówienie w strategii podatkowej.
  7. Co należy rozumieć przez planowanie podatkowe w podmiocie?
  8. Jakie działania podmiotu mogą budzić ryzyka podatkowe?

Pokaż cały program

Zwiń

dr Małgorzata Rzeszutek

Doradca podatkowy

Prowadzący:

star star star star star

Doradca podatkowy, założyciel Polskiego Instytutu Podatków i Rachunkowości , specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych.

Wiedza i doświadczenie to ponad 11-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT . Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w szczególności w zakresie opodatkowania podmiotów medycznych oraz w podatkach dochodowych i dokumentacji cen transferowych dla spółek kapitałowych.

Wykładowca uniwersytecki i doświadczony szkoleniowiec.

Prowadzący:

dr Małgorzata Rzeszutek

Doradca podatkowy

Doradca podatkowy, założyciel Polskiego Instytutu Podatków i Rachunkowości , specjalista w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych.

Wiedza i doświadczenie to ponad 11-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji w zakresie podatku dochodowego i VAT . Na rynku szkoleniowym specjalizuje się w szczególności w zakresie opodatkowania podmiotów medycznych oraz w podatkach dochodowych i dokumentacji cen transferowych dla spółek kapitałowych.

Wykładowca uniwersytecki i doświadczony szkoleniowiec.

Rozwiń

Zwiń

Chcesz zapisać się na szkolenie telefonicznie lub mailowo?

Zadzwoń do naszego konsultanta lub wyślij mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.

(42) 235 31 95

[email protected]

Formularz zgłoszenia na szkolenie

Czy wiesz, że...

Każde nasze wydarzenie możesz również zamówić jako szkolenie wewnętrzne, w pełni dostosowane do specyfiki i potrzeb Twojej firmy. Dowiedz się więcej TUTAJ