PowerPoint - poziom zaawansowany

Prowadzący: Sebastian Godziszewski

Dostępne terminy:

690 zł netto + VAT

  • Formuła: online
  • Czas trwania: 6 h
  • Ilość dni szkoleniowych: 1

Co otrzymasz?

  • Autorskie materiały
  • Imienny certyfikat

Chcesz zapisać się na szkolenie telefonicznie lub mailowo?

Zadzwoń do naszego konsultanta lub wyślij mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.

(42) 235 31 95

[email protected]

Formularz zgłoszenia na szkolenie

Czy wiesz, że...

Każde nasze wydarzenie możesz również zamówić jako szkolenie wewnętrzne, w pełni dostosowane do specyfiki i potrzeb Twojej firmy. Dowiedz się więcej TUTAJ

O szkoleniu

Kurs Power Point skierowany jest do osób, które posiadają już podstawową wiedzę na temat obsługi tego programu. Ma na celu przekazanie umiejętności zaawansowanego wykorzystywania go do tworzenia prezentacji. Kurs PowerPoint zaawansowany uczy uczestników dobrych technik prezentacji oraz metod korzystania z nich w tworzeniu profesjonalnych wystąpień. W jego trakcie omawiane są aspekty tworzenia szablonów i wzorców slajdów, łączenia tabel i wykresów zrobionych w programie Excel z programem PowerPoint, a także praca z plikami audio i video.

Uczestnik przystępujący do kursu powinien znać podstawy obsługi komputera i systemu operacyjnego Windows a także znać podstawy obsługi programu PowerPoint.

Czytaj pełen opis

Zwiń

Program szkolenia

  1. Przypomnienie podstaw pracy w PowerPoint:
    • Przypomnienie terminologii: Prezentacja, Slajd, Animacja.
    • Elementy ekranu i widoki.
    • Wstawianie obrazów i ilustracji.
    • Wykresy, schematy i tabele.
  2. Animacje:
    • Rodzaje animacji - omówienie.
    • Schematy animacji.
    • Animacja niestandardowa.
    • Przejście slajdu.
  3. Sterowanie prezentacją:
    • Przyciski akcji.
    • Hiperłącza.
  4. Obiekty:
    • Osadzanie dokumentów MS Word oraz skoroszytów MS Excel.
    • Tworzenie łączy do obiektów.
    • Obiekty multimedialne.
    • Wstawianie filmów, sterowanie odtwarzaniem.
    • Dźwięk w prezentacji.
    • Modyfikacja obiektów SmartArt.
  5. Wzorce i szablony:
    • Modyfikacja szablonów.
    • Praca w widoku wzorca slajdów.
    • Tworzenie oraz modyfikacja wzorców.
    • Nagłówek, stopka, autonumeracja.
  6. Recenzja:
    • Wstawianie i modyfikacja komentarzy.
    • Tezaurus.
    • Pisownia i gramatyka.
    • Porównywanie prezentacji.
  7. Przygotowanie wystąpienia:
    • Pokazy niestandardowe.
    • Uruchamianie prezentacji.
    • Sterowanie prezentacją, pismo odręczne.
  8. Eksport prezentacji:
    • Typy plików.
    • Zabezpieczenie prezentacji hasłem.
  9. Dobre praktyki tworzenia prezentacji:
    • Planowanie treści i skutecznego przekazu.
    • Bieżące trendy w tworzeniu nowoczesnych prezentacji.
    • Graficzna elegancja - infografiki zamiast tekstu.
    • Kontakt z publicznością - tryb prelegenta w programie PowerPoint.
    • Przejrzystość prezentacji.

Pokaż cały program

Zwiń

Sebastian Godziszewski

Specjalista ds. IT

Prowadzący:

star star star star star

Specjalista ds. IT. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku trenera IT oraz analityka danych, które zdobył pracując w międzynarodowych korporacjach. Prowadzi szkolenia z obsługi programów Microsoft, głównie Excel, Excel VBA, Power BI Desktop, Power Query, Power Pivot, Microsoft PowerPoint oraz Microsoft Word.

Prowadzący:

Sebastian Godziszewski

Specjalista ds. IT

Specjalista ds. IT. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku trenera IT oraz analityka danych, które zdobył pracując w międzynarodowych korporacjach. Prowadzi szkolenia z obsługi programów Microsoft, głównie Excel, Excel VBA, Power BI Desktop, Power Query, Power Pivot, Microsoft PowerPoint oraz Microsoft Word.

Rozwiń

Zwiń

Chcesz zapisać się na szkolenie telefonicznie lub mailowo?

Zadzwoń do naszego konsultanta lub wyślij mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.

(42) 235 31 95

[email protected]

Formularz zgłoszenia na szkolenie

Czy wiesz, że...

Każde nasze wydarzenie możesz również zamówić jako szkolenie wewnętrzne, w pełni dostosowane do specyfiki i potrzeb Twojej firmy. Dowiedz się więcej TUTAJ