Microsoft Excel – praktyczne zadania

Prowadzący: Sebastian Godziszewski

Dostępne terminy:

690 zł netto + VAT

  • Formuła: online
  • Czas trwania: 6 h
  • Ilość dni szkoleniowych: 1

Co otrzymasz?

  • Autorskie materiały
  • Imienny certyfikat

Chcesz zapisać się na szkolenie telefonicznie lub mailowo?

Zadzwoń do naszego konsultanta lub wyślij mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.

(42) 235 31 95

[email protected]

Formularz zgłoszenia na szkolenie

Czy wiesz, że...

Każde nasze wydarzenie możesz również zamówić jako szkolenie wewnętrzne, w pełni dostosowane do specyfiki i potrzeb Twojej firmy. Dowiedz się więcej TUTAJ

Co zyskasz?

PO SZKOLENIU BĘDZIESZ WIEDZIEĆ M.IN.

  • Jak wyszukiwać i porównywać dane.
  • Jak tworzyć własne listy zadań w Excelu.
  • Jak wykorzystać różne triki i wskazówki w Excelu w celu zaoszczędzenia wielu godzin pracy.
  • Jak szybko i skutecznie analizować dane.
  • Jak konsolidować dane z wielu arkuszy i plików.
  • Jak używać formatowania warunkowego do wyróżniania komórek.

O szkoleniu

Szkolenie kierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się tworzyć różne praktyczne rozwiązania w arkuszu kalkulacyjnym. Szkolenie skupia się na praktycznych przykładach, które pomogą Ci efektywnie analizować dane, tworzyć raporty, narzędzia i automatyzować zadania. Od podstawowych funkcji po bardziej zaawansowane formuły i narzędzia – wszystko zostanie wyjaśnione krok po kroku, abyś mógł z łatwością zastosować zdobytą wiedzę w realnych sytuacjach zawodowych.
Kurs jest idealny dla osób, które chcą nie tylko nauczyć się obsługi Excela, ale także zrozumieć, jak można go wykorzystać do rozwiązywania konkretnych problemów i zadań w pracy zawodowej i osobistej.

Zaleca się, aby uczestnik przystępujący do kursu znał program Microsoft Excel na poziomie średnio-zaawansowanym a już na pewno na poziomie podstawowym.

Czytaj pełen opis

Zwiń

Program szkolenia

  1. 25 trików i wskazówek w Excelu, które warto znać, aby zaoszczędzić wiele godzin pracy.
  2. Tworzenie własnej listy zadań:
    • Przygotowanie szaty graficznej na potrzeby obsługi listy zadań.
    • Wykorzystanie poprawności danych do zbudowania list rozwijanych.
    • Zasilanie list rozwijanych niestandardowymi symbolami i emoji.
    • Wykorzystanie formatowania warunkowego do wyróżniania kolorem wybieranych z listy rozwijanej wartości.
    • Omówienie szybkiego sposobu na stworzenie kopii listy zadań na podstawie już istniejącej.
  3. Różne metody wyszukiwania i porównywania danych:
    • Wykorzystanie funkcji WYSZUKAJ.PIONOWO() do wyszukiwania i porównywania danych.
    • Wykorzystanie funkcji INDEKS() + PODAJ.POZYCJĘ() do wyszukiwania i porównywania danych.
    • Wykorzystanie funkcji X.WYSZUKAJ () do wyszukiwania i porównywania danych.
    • Wykorzystanie funkcji INDEKS(), LICZ.JEŻELI() oraz PRZESUNIĘCIE() do wyszukiwania i porównywania danych.
    • Wykorzystanie narzędzia POWER QUERY do wyszukiwania i porównywania danych.
    • Wykorzystanie formatowania warunkowego podczas wyszukiwania danych.
  4. Konsolidacja danych pochodzących z wielu arkuszy i wielu plików Excela:
    • Pobieranie i łączenie danych pochodzących z różnych arkuszy skoroszytu.
    • Pobieranie i łączenie z folderu plików Excela zawierających takie same nazwy arkuszy.
    • Zwracanie pobieranych i przekształcanych danych do tabeli przestawnej.
    • Pobieranie i łączenie z folderu plików Excela zawierających różne nazwy arkuszy.
  5. Szybka i skuteczna analiza konsolidowanych danych:
    • Wykorzystanie Tabeli Przestawnej do szybkiej i skutecznej analizy danych.
    • Przykłady analizowania danych w Excelu przy użyciu Tabeli Przestawnej.
    • Panel zarządzania danymi, czyli siła fragmentatorów.

Pokaż cały program

Zwiń

Sebastian Godziszewski

Specjalista ds. IT

Prowadzący:

star star star star star

Specjalista ds. IT. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku trenera IT oraz analityka danych, które zdobył pracując w międzynarodowych korporacjach. Prowadzi szkolenia z obsługi programów Microsoft, głównie Excel, Excel VBA, Power BI Desktop, Power Query, Power Pivot, Microsoft PowerPoint oraz Microsoft Word.

Prowadzący:

Sebastian Godziszewski

Specjalista ds. IT

Specjalista ds. IT. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku trenera IT oraz analityka danych, które zdobył pracując w międzynarodowych korporacjach. Prowadzi szkolenia z obsługi programów Microsoft, głównie Excel, Excel VBA, Power BI Desktop, Power Query, Power Pivot, Microsoft PowerPoint oraz Microsoft Word.

Rozwiń

Zwiń

Chcesz zapisać się na szkolenie telefonicznie lub mailowo?

Zadzwoń do naszego konsultanta lub wyślij mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.

(42) 235 31 95

[email protected]

Formularz zgłoszenia na szkolenie

Czy wiesz, że...

Każde nasze wydarzenie możesz również zamówić jako szkolenie wewnętrzne, w pełni dostosowane do specyfiki i potrzeb Twojej firmy. Dowiedz się więcej TUTAJ