Współfinansowanie przez pracownika wydatków firmowych - skutki w podatku VAT
Obecnie brak dostępnych terminów
190 zł netto + VAT
- Formuła: online
- Czas trwania: 1 h
- Ilość dni szkoleniowych: 1
Co otrzymasz?
- Autorskie materiały
- Imienny certyfikat
Chcesz zapisać się na Live Meeting telefonicznie lub mailowo?
Zadzwoń do naszego konsultanta lub wyślij mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.
Dokumenty do pobrania, które mogą Ci się przydać.
O Live Meetingu
Zdarza się, że pracownicy współfinansują różne wydatki firmowe. Przykładowo, część wydatków na tzw. benefity ponosi pracodawca, a część pracownik (np. pakiety medyczne, karty fitness itp.). Zdarza się również, że pracownik (szczególnie manager) dopłaca za możliwość korzystania z droższego samochodu/telefonu/laptopa niż przewidziany w budżecie firmowym na jego stanowisku. Jakie skutki w podatku VAT wywołują takie sytuacje u pracodawcy? Odpowiedź uzyskacie Państwo w trakcie niniejszego Live Meetingu!
Czytaj pełen opis
Zwiń